BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 28, 2011

rindu.

Assalammualaikum.Haa,hari nih sampai minggu depan da cuti.yeppy!:)tapi kau tengok jela punya la BERLAMBAK aku punya HOMEWORK yang perlu disiapkan secepat mungkin!huh!penat beb!=='ah,x kesah la.hmm,apa yerk aku nak cite ari nih.ee badan aku berbau la.wee.haha.apa seyhh.busuk betul baunya.=='jap lagi aku mandi la.ni,aku nak cite macam2 ni.disebabkan dah lama aku x updated so aku kena la citerkan semuanya kat kau.okayh,the first is,aku ada admire sorang mamat nih.HAHA!gatal gilee aku nih.nampak je mamat handsome semua aku nak rembat.=='ahh lantak la aku suka je.nama dia. tut..tut..mana bolehh beritau.secret maa.HAHA!second,aku ada seekor kucing baru.aku rasa tu kucing luqman.but x tau la.seen macam kucing dia la.agaknya.comell gila.nak tengok kucing ue macam mana?nih.





comel kan,kan,kan?HAHA!muka dia macam muka dombel,comell gile.but,dia tu manja sangat.mengada ngada betul.mak aku marah aku,sebab dia selalu masuk rumah.mak,bolehh la.:(x apa la.aku x nak mak aku marah.biarla kucing tu.kalau ada jodoh tu,ada la.haha.apa seyh aku nihh.=='okay yg ketiga,masa hari sabtu lepas cik intan ajak mak aku pergi ruma sedara ayah aku kat belakang skudai parade.bila dah cerita2 kakak kepada sedara ayah aku tu pun ada tinggal kat sini[pulai perdana],tapi x tau la jalan apa.then aku teringat Ridwan tu sebenarnya sedara aku jugaa.sebab cik jumaat pernah bawak dia ngan family dia datang rumah aku.rupanya dia tu sedara aku.haha:)alhamdulillah la.daripada x tau or x kenal langsung an.okayh yg seterusnya,apa lagi ek?aku ponn x tau la.erm macam da malas je nak type nih.okayhla.aku nak out dulu la.kalau ada apa2 lagi aku updated k!bye.take care bloggie!:)ILY![to everyone who loves Allah and Prophet S.A.W most]assalammualaikum.:)

0 comments: