BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 27, 2010

weppy!

Assalammualaikum,wokeyh,aku nak sambung pasal semalam,aku dah janji dengan kau nak citer kan?so,Alhamdulillah hari ni Allah masih hidupkan aku,,terima kasih Ya Allah.hari yg ke-2,kitaorang keluar daripada motel pukul 8.15AM,first kitaorang pergi ke Masjid terapung..Ya Allah!!cantiknye..tapi labih cantik jika masjid itu di penuhi dengan ahlinya!kitaorang lama jugak la kat situ,,untuk tunggu sampai pukul 10,kitaorang berbual la dulu,,macam 2 entah apa2 jer,,aku pun layan jer la,malas nak masuk campur hal2 orang tua!then,pukul 10.30AM,kitaorang pergi Jusco Melaka.kitaorang membeli belah..syioookk bebe!Yeahhh!HAHA!aku beli baju kurung satu kat first lady,x pe la satu je pon jadila.lepas ue kitaorang shopping wadget untuk laptop,macam yg hari ni kau nampak aku dah makover an aku punye laptop.HAHA!lepas ue,aku ngan akak aku makan BASKIN ROBBINS!nak tercekik aku baca harganya!mak oiii,boleh beli makanan yg lebih sedap daripada tue woo!tapi disebab kan mengidam kan sangat nak makan ice cream ue,terpaksalah mak aku megeluarkan duit!$$.HAHA!sedappp la jugak!aku tengok nickhun makan sedapp beb!aku pon beli ar!hee~lepas je makan ais cream,kitaorang pegi lunch,aku makan makanan Jepun!ermmm 'sedappppp gilee'HAHA!macam nak buang je seyhh makanan ue!x der rasa langsung!nasib baik murah!kalau mahal memang dah lama dah makanan ue masuk tong sampah!tetapi disebabkan ada kesedaran yg Allah dah bagi rezeki,aku makan jela!telan je Nazihah!HAHA!lepas tu kitaorang solat zuhur dulu kat suarau Jusco ue!masa kat surau ue,ade budak muka dia,perangai sebijik macam Furina!whoo!HAHA!comell seyhh!lepas ue,kitaorang pegi balik Bandar Melaka!kali nie dah x sesat dah!HAHA!pecah perut kalau teringatkan peristiwa semalam!HAHA!kitaorang pun adela shopping beberapa barang untuk dibuatkan sebagai souvernier.aku beli kipas,beggy,baju.mak aku pulak apala lagi kalau kat Melaka ue,selain daripada gula melaka,cencaluk,belacan,,itu ar yg mak aku belii!bestt seyhh,lepas ue kitaorang terus balik JB!Aku x akan lupa tour ni ma!HAHA!okay,,so kau puas an!okay itu je storyy aku,,nnti kalau ada pape yg best,aku habaq na!

0 comments: